Min första TGM lektion - Page 2 - LynnBlakeGolf Forums

Min första TGM lektion

Scandinavian PGA

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-16-2006, 02:47 AM
torpet torpet is offline
Junior Member

Vilken bok?
Jag har suttit hemma vid datorn i vinter och 'upptäckt' TGM. Doyles videos var en ögonöppnare. Liksom Lynns 'Pull the wet mop'! Min bollträff är redan bättre.

Talar ni om om Homer Kellys omvittnat svårförståeliga bok eller något som Yoda har gjort senare och som man inte behöver vara teknologie doktor för att kunna tillgodogöra sig?

Hälsningar från Roslagen
Torbjörn
Reply With Quote
Old 04-26-2006, 04:42 PM
h.kan h.kan is offline
Member

Hej
Det finns mig veterligen bara en bok och det är Homers lilla gula.
Ju mer man läser i den dessto lättare blir det men min början var också tuff, jag la faktiskt av efter att ha läst halva boken men fick inspiration av metallion att ta upp studierna igen och nu när jag har vant mig vid terminologin så tycker jag inte att den är så himla svår längre.
Reply With Quote
Old 04-27-2006, 04:58 AM
metallion's Avatar
metallion metallion is offline
Senior Member

Originally Posted by torpet
Jag har suttit hemma vid datorn i vinter och 'upptäckt' TGM. Doyles videos var en ögonöppnare. Liksom Lynns 'Pull the wet mop'! Min bollträff är redan bättre.

Talar ni om om Homer Kellys omvittnat svårförståeliga bok eller något som Yoda har gjort senare och som man inte behöver vara teknologie doktor för att kunna tillgodogöra sig?

Hälsningar från Roslagen
Torbjörn
I skrivande stund har inte Yoda publicerat något annat än den digra mängd information som finns i detta forum.

Själv hade jag nog gett upp om jag inte haft Bens video - "How to build a G.O.L.F. game".

Video är till väldigt stor hjälp. Men det som verkligen gör att man går framåt är en kombination av studier av boken, läsande på forum och - framförallt - lektioner av en AI.
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules